Drömmar är inte bra för mig!

men nu var det ett tag sen ja skrev ojdå dumma fanney. men ni ser det händer lixom inte så mycket i mitt liv och det är ju så tråkigt att läsa vardagsbloggar där det bara är, hej idag gjorde jag bla bla bla, typ det ska väl ändå vara lite spänning i det hela.

Jag har typ suttit å drömt de senaste dagarna, och jag bara hoppas jag httar ett jobb som passar mig bra snart, så man kan få en fast lön och kan skaffa sig en lägenhet i stan! det vill jag verkligen, flytta till stan skaffa nya vänner, komma närmare vänner i stan som man inte kunnat för att jag bor sån bit ifrån. GAAAH GÖTEBORG GE MIG ETT JOBB ;)

tänkte åka in med typ ett CV och söka på massa klädaffärer i nordstan tihi det måste ju vara nån som vill ha en tjej som mig, som älskar att lära sig nya saker och bara drömmer om jobba i stan^^

well well tänkte ta mig lite frulle nu, sen får vi se va denna molniga dag hr att bjuda på tihi


Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0