Förlåt

Nu sitter jag här i skolan som är ganska onödigt för hade visst ingen lektion idag. åååh typsikt att jag alltid ska få reda på det när jag väl kommit till skolan. men ah det var ju lasange till lunch så jag ska egentligen inte klaga, fast hade vart gott med lite tsatziki till mums!!

Igår var verkligen inte en kul dag, eller jo i skolan och lite efter skolan var alltid mys. att få va med Pliin å Brallan är bara trevligt men sen när jag kom hem var det ingen hemma å sen när pappa väl kommer är allt lugnt vi spelar lite å har de gött, men när vi hämtar syster på jobbet blir det en sån negativ energi hos alla tre att jag vet inte vad, baah sura blev vi alla iaf när vi är hemma sätter jag mig vid datorn pappa på vinden å skaffar sig Canser å min syster ringer å klagar sig i sin man kuuuul negativ energi i hela huset, å så ska det gå ut över dig =( det ville jag verkligen inte. uscha et av de få saker som får mig glad, får jag å må mega dåligt ber ännu en gång om ursäkt! var verkligen inte meningen att hoppa på dig så som jag gjorde


idag vet jag inte vad jag ska göra faktiskt har inga riktiga planer.
hoppas Q inte har några planer heller utan vill va med mig en stund idag å hjälpa mig med Bloggens design för denna suger ju. palla blogg.se design man vill ju ha en egen speciell ju tihi.
har ändrat från de rosa jag hade till denna lilagröna för att de va lite blommor å sånt på för det är ju trots allt sommar nu tihihi


nu ska jag fortsätta kolla runt på alla roliga bloggar som jag hittat tihihi


bjuder även på en liten bild på mig och sofie som jag har här^^ tihi

Kommentarer
Postat av: oggi

aa hoppas verkligen på fint väder!

2009-05-13 @ 14:46:08
URL: http://ogie.blogg.se/
Postat av: sofie

nu har du allt bytt design, fast du sa att du inte kan ;p

2009-05-13 @ 22:27:07
URL: http://sofei.bloggagratis.se
Postat av: sofie

nu har du ju fixat en ny design, fast du sa att du inte kan :p

2009-05-13 @ 22:28:15
URL: http://powerage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0