Godmorgon

God morgon!
Nu sitter jag i skolan och har lite småtråkitg, ska snart åka till kinna för att träffa min optiker. ska prova en ny sort linser som man kan sova i, det ska bli skönt för jag somnar alltid i mina linser ändå som inte är jätte bra haha. hoppas att det inte tar jätte lång tid hos honom så jag kan åka på bussbiljetten tillbax till skolan höhö så jag slipper betala så mycket, det är ju dyrt att åka buss när man är fattig!

Efter skolan har jag inte mycket planerat, tänkte städa garberoben för det hann jag aldrig igår! men det ska ju inte ta så lång tid så om det är någon som vill hitta på något är det bara att höra av sig.

nu ska jag gå göra nått annat, uppdaterar senare ikväll

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0