Jag är hungrig!

ja då var man allt här igen, börjar nog komma igån lite långsamt ändå^^

helgen var helt bäst, det blev en massa mys i uddevalla med davveman haha! vi hyrde film å köpte lite godis såg på hockeyn som totalsög haha sen åkte han iväg en sväng så fick jag chans att lära känna hans mamma lite tihi, sen blev det att se filmen vi hyrde Eagle Eye hette den å guud va bra den var haha fast jag fatta inte först men de löste sig allt tillslut. Jag är ju inte så smart haha

sen på lördag åkte jag hem vif halv fem å var framme kvart över sju där Pliiin sitter å väntar på mig tihi vi går hem till mig å äter å gör oss fina för vi blev mega partysugna haha. tar bussen in till kinna å festar loss på stars! haha kul att du kom en stund Malin, det var väldigt uppskattat! Jag och Pliin dansade nyktra till en början så alla tyckte vi va så snygga så vi fick en massa ÖL haha kärlek!

söndagen sög tyvärr redigt hårt för jag var bakis å trött hela dagen, käkade iaf Ben&Jerrys phish food och spelade Bet Your Brain med pappa jag vann denna gång för jag är bäst HAHA!

nu sitter jag här i skolan det är måndag å jag är hungrig å matsalen har ännu inte öppnat, buhu, men snart så å då ska jag äta köttbullar i stora lass! tihii

men Pliin sitter typ fem datorer bort och det är lite svårt att höra henne för jag hör ju som den gamla tant som jag är!
så nu ska jag rulla bort  å kolla på vad hon gapar om haha

Puss på er mina läsare!

Kommentarer
Postat av: pauline

Haha ölkärlek for life! <3

2009-05-13 @ 13:00:44
URL: http://paulinesofialovisa.blogg.se/
Postat av: pauline

Haha ölkärlek for life! <3

2009-05-13 @ 13:00:50
URL: http://paulinesofialovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0