Jobb

ja då har man yrat runt som en took på platsbanken för att försöka hitta vettiga jobb som skulle passa mig, tillslut sökte jag ett på McDonalds och ett på Elgiganten i LULEÅ!! haha hoppas jag får det, skulle vara kul att spendera sommaren hos mina sötnosar i norr, hade varit mega mysigt saknar er som en tok gör jag, men mest saknar jag min mamma, henne har jag inte sett sen jag träffade henne i Sthlm när vi alla va där på besök å de va ju i februari, uscha va länge sen det är nu, saknar lillasyster Rakel massor med du är ju undebar på alla sätt hjärtat mitt!

just nu sitter jag här och har jätte tåkigt. vill hitta på nått, men det är ingen som vill, Och inte är pappa eller Katrin hemma heller så vi kan spela lite spel. uscha vad tråkigt jag har det just nu

men men det var väl allt sålänge

XoXo
Fanney



Bild från Stockholm på oss allihopa snyggingar^^

Kommentarer
Postat av: clin

Jo de är väl klart att jag kan det! Kan ju umgås o fixa lite då :) poss!

2009-05-13 @ 06:11:47
URL: http://angelacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0