lite av varje ^^

ja nu sitter jag i skolan och har Export och import, ska göra någon rapport om hur saker kan gå fel inom ämnet och brister också men lat som jag är har jag inte börjat å det är sista gången idag, haha och inte fattar jag vad jag ska göra riktigt nu heller så jag satte mih här istället, SMART nej haha

idag skulle vi ha redovisat vårat projekt men carro kom inte så det blev inte av, var ju trotts allt hennes klass vi skulle redovisa för, men den 25:e ska vi redovisa för våran klass och hoppas hon kommer dit då! 
suttit med Pliiin ingo å ulrika ett tag på morgonen å snackat en massa det var faktiskt rolgt, trotts att ingo inte har så stora förhoppningar om min framtid, säger att hade han varit min pappa hade han vart jäääääkligt orolig för mig och mitt festande ooopps haha

skriver lite vad som kommer hända de närmsta dagarna då jag inte vet när jag kommer blogga nästa gång (a)

idag ska jag följa med Pliin till kinna för att hon ska prova sin examenpresen, ska bli spännande, hoppas den passar å du gillar den tihi synd att vi inte hade mer pengar så vi kunnat tatt en fika i kinna med men det får la bli en annan dag haha

på torsdag ska vi med alla hp elever och lärare till Liseberg å ha femkamp å lyssna på nån som ska prata om liseberg eller va de nu va haha, tråkigt att Annie har prov å inte kan vara med =/


Fredagen blir nog att filmkvälla med sofie, vi ska nog köra ett shrek maraton, om vi får tag i de två sista sidorna, annars blir det bara ettan haha, jag ska sova där med för att vi ska vara inne tidigt i Göteborg för att vi ska vara funtionärer på Göteborgsvarvet tihi det ska bli spännande har aldrig gjort det förut^^


nu ska jag nog göra något annat för att fördriva tiden så att lektionen kan bli slut snart så vi kan gå till cafet å lyssna på de amrekanska tjejkillar nånting haha tror det var idag de skulle spela iaf^^

puss å kram på er alla :D

Kommentarer
Postat av: clin

det är olika vad jag tjänar, det är ju absolut ingen förmögenhet! jag har en del läsare vissa dagar och vissa dagar inte. till och från-

2009-05-12 @ 13:46:15
URL: http://angelacaroline.blogg.se/
Postat av: pauline

Vi är schnygga, och klockan blev super. Hoppas jag får den!

2009-05-13 @ 12:56:36
URL: http://paulinesofialovisa.blogg.se/
Postat av: becky

snyggggggggggggggggggggjävlel!! saknar dig!

2009-05-15 @ 14:01:17
URL: http://rebeckatpnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0