Min lilla Onsdag^^

Godkväll, eller natt kanske man ska säga^^

Nu är klockan rätt mycket och ska snart bege mig mot min dubbelsäng haha

tänkte dock berätta lite snabbt om hur min dag har varit tihi
jag å Pliin vaknade av att syster kommer in å tjötar på att vi ska vakna så vi kan åka iväg å äta haha pao hoppar in i duschen och jag ligger kvar och drar mig lite till, sen klär vi på oss allihopa och drar oss mot punkten där vi ska äta, på vägen in upptäker vi att kinna fått en kiosk =D var länge sen dom hade det nu hehe vi äter iaf på punkten, typ snackar lite skit sen tänker vi att vi måste stödja denna kiosk så vi köper varinn påse godis nam nam

vi drar oss hemmåt å typ sitter å snakar mer skit hehe sen drar paosan till sin syster och min syster åker och jobbar, jaha sitter jag ensam igen. Satt dock inte ensam länge då pappa kom hem från sin snabbvisit till Norge.

vi hade båda tråkigt så vi satte oss och spela, tog lite bilder men dom kommer in imorn orkar faktiskt inte nu. pappa vann två ggr och jag en gång, tihi

sen gick pappa och la sig ochjag sitter här nu mega sent denna natt^^

men nu hade jag tänkt sova, är som sagt rätt trött^^

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0