Myskväll!

Hej mina kära vänner^^

sitter nu i skolan och väntar på att sofie ska sluta. hon slutar halv tre så det är ju ett tag kvar, uscha så får väl sitta här en stund och kolla lite bloggar och andra roliga saker som finns på internett haha.

idag ska vi iaf hem till henne och mysa typ bara ta det lugnt eftersom det var så länge sen vi hittade på nått hon och jag^^ Blir antagligen Shrek vi ska se men får väl se. hoppas var ju länge sen man såg den filmen höhö.
sen imorn blir det att gå upp tidigt och åka till Göteborg för vi ska samlas på Vasa klockan tolv, typ sätta upp saker och prata också, sen skulle vi iväg å ta en bärs tror jag eller nått sa hon om haha GÖTT =D efter det ska vi samlas vid tre igen för att ge vatten till alla konstiga som får försig att springa 21 km haha. när alla har sprungit förbi ska vi börja kratta gatan inte kul. tur att jag har stövlar med mig haha Men vi hoppas på sol nu allihopa? håll tumarna för att de fina vädret är här för att stanna, det behöver inte blåsa heller ok? ;)

nu ska jag somsagt kolla lite bloggar. men det kanske kommer en liten uppdate ikväll om jag får låna sofies dator lite snabbt^^


Puss och Kram mina vänner =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0