oj då inte bra!!

oj skulle visst börja leta efter saker och tvätta, men la min en liten stud under täcket bara för att värma mig lite och skicka några sms men oj, somnade och vaknade nu, gah nu hinner jag ju inte med allt ju, får la börja nu och se hur mycket jag hinner få tvättat idag haha,

vaknade av att grannarna sitter ute och sjunger å spelar gitarr, skulle kolla vilka grannar det var men hitta dom inte, såg inte om det var dom utlänska, dom gamla eller barnfamiljen, mega skumt, dom är typ osynliga =S

men ah nu ska jag hoppa in i duschen och sen slänga i en maskin tvätt blää

Ha det bra tills vidare mina kära läsare

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: pauline

vill bara säga att din blogg fortfarande är vit och "ful" med lila & blå text :S

2009-05-17 @ 18:20:51
URL: http://paulinesofialovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0