Student, bal, mys!

ja nu var det ett tag sen man skrev här!

lika bra att börja varje inlägg så haha

inte mycket som händer i mitt liv just nu typs, flyter på som vanligt haha. studenten närmar sig vilket ska bli mega roligt! Balen är snart också, fick veta vem jag skulle gå med i onsdags, David Bennet heter han höhö så om du läser detta kom gärna fram i skolan å säg hej å visa dig tihi klänningen jag ska ha på mig på balen är mega fin! är patricias egentligen en jag fick låna den =D spännande
Sen är ju studentklänningen köpt med, den är så fin måste bara sola lite till så jag ser sådär brun å fin i den vita klänningen hehe

I helgen händer inte så mycket, ska till Uddevalla mysa se på film, ska bli jätte kul =D men på lördag ska jag hem igen
=( fick inte stanna hela helgen då hans mamma ska ha kalas på lördag, så är ledig lördag om någon vill hitta på nått =)

tänkte bjuda på en fin bild på mig å pliin med för några veckor sen


Tack för mig (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0