Tur på Liseberg! nått jag saknar

Klockan ringde imorse och jag trodde jag skulle dö så trött jag var, uscha, klockan var bara sju så jag snoozade till halv åtta, det behövdes!! sen var jag inte riktigt säker när vi skulle vara i skolan så jag ringd Pliin och kollade, som jag trodde vi skulle vara där 9.30 blä aja upp å klä på sig å gå till skolan dåva^^
väl i skolan skulle vi redovisa vårat heldagsprov vi hade förra veckan tror jag det var^^ det gick bra som bara en helnöjd med vårat G tihi, vi kom ju två timmar sent så vi hann inte med alla uppgifter, hade vi det hade vi nog fått ett högre betyg hehe

sen efter lunchen bar det av till Göteborg för vi skulle till Liseberg wooohoo! fem-kamp blev de och jag måste säga att jag tyckte jag ägde ganska gött, Sanna var lite proffsigare än mig som kom etta och jag tvåa. men det var grymt kul asså^^ sen spelade jag och Pliin lite på några lyckohjul men eftersom jag varken har lycka eller tur så vann såklart inte jag något! man ska ha med min syster Rakel när man är på Liseberg för hon lyckas alltid vinna mins en stjärnvinst.

nu sitter jag här och har ont i huvudet och är ganska trött, har kollat alla mina favorit bloggar nu, i den sista jag kolla som handlar om nostalgi från 90-talet hade hon lagt in lite om adam och eva, även ett litet filmklipp hehe ganska kul att se faktiskt, så nu tänkte jag att jag skulle kolla lite på adam och eva på Youtube.com tihi

ha det så bra mina vänner
Puss&Kram




bjuder även på en bild på mig och Pliin från i fredags som är Godkänd^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0