Göteborgsvarvet

hej blev inget bloggande igår för jag han helt enkelt inte,
vi vaknade vid nio och gjorde oss iordning sen vid tolv åkte vi till Göteborg, började plocka fram borden också, sen plastade vi om dom fint  hehe sen fick vi varsin baguette och så stod vi där och mumsa i oss dom tihi runt tre började de första löparna närma sig så vi började sakta fylla några muggar och ställa på bordet. Sen en stund senare kom den första löparen helt ensam haha en stund efter honom började de sakta men säkert bli fler typ två o tre ungefär, sen kom första kvinnan då aploderade alla jätte mycket haha efter henne blev de bara mer och mer tillslut såg man knappt andra sidan vägen så mycket folk sprang förbi hela tiden haha efter vi stått där nån timme och delat ut sportdryck och vatten märkte vi att det var typ jätte lite folk kvar som delade ut, hälften hade typ stuckit till nån resturang å pimplat öl! kul för oss andra som fick jätte stressigt att ge alla sportdryck och vatten, men dom kom tillbax i tid för städningen, det var jätte mycket att städa upp, sådär runt 50 000 muggar om inte mer haha, så vi krattade ihop de till små högar som då skyflade i tunnor å tömde,sen kom sopbil å städade upp småbitar vi ine fick upp, så städningen gick fort.
efter det åktevi hem till sofie och åt pizza som va gott men vi var så trötta att vi knappt orkade äta haha, sen tog jag resten av pizzan å satteg på den sisa bussen hem, så var hemma vid halv elva typs däckade direkt haha

idag har jag bara suttit här och inte gjort mycket så nu ska jag väl iväg och leta efter en sladd eller nått usb grej så jag kan tömma kameran på bilder och sen skicka till lilla Annie. efter det ska jag tvätta och städa ur garderoben lite,

men ha det så bra mina kära läsare
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Annie

Gullunge :) Elakt att bara sticka så där!! Men ni var ju duktiga iaf :)

2009-05-17 @ 13:14:55
URL: http://hallonflikka.blogg.se/
Postat av: Madicken - Foto

Ha en bra dag! :)

2009-05-17 @ 14:10:57
URL: http://metrobloggen.se/conlerc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0