I HATE you cuz i Love you =(

igår vad vi då på mos strand för treornas avslutnings partaj eller vad man nu ska kalla det! iaf var det inte kul att vara där nykter, men annat alternativ fanns ju inte hade ju redovisning för projektet idag, vilket sög! mer om det sen. ialla fall annie kalles kaviar pernilla å fredrik kom och hämtade mig för att åka till mos, vi kom dit å skrattade lite åt folket som var fulla och ramlade hela tiden, skrattade även åt ett par som nästan hade sex på en bänk. fan va äckligt!! haha
sen att du dyker upp med, hujja vilken klump i magen jag fick, sen att se att du har flickvänn å se hur ni pussas å är lyckliga fick mig bara att vilja åka därifrån, vilket vi gjorde ganska snart efter de, va där bara en timme eller nått.

sen idag var det ju redovisning vilket kändes görbra men tydligt räckte det inte till ett G =S fattar inte vi svarade på alla era frågor så gott vi kunde, what more do you want!!! gah, satte mig ner å försökte göra det sista som skulle kompletera till ett G men jag ha verkligen inga egna tankar så blä!! plus att jag inte har word så kunde inte läsa brevet wilma skicka, så får göra det i skolan imorn bitti, hoppas Pliin hjälper mig lite.

aja känner mig lite sjuk så funderar på att krypa ner till kojjs trots att jag vill kolla klart futurama vilket blivit min nya kärlek haha

ne usch vilken huvudvärk jag fått ska nog sova nu

Puss&Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0