Fredag redan =O

hej alla söta^^

idag har varit rätt slött än så länge, typ bara chillat, gick ut å köpte lite godis med syster innan sen har vi typ legat i soffan och sett harry potter och halvblodsprinsen, och jag håller emd mina pojkar när dom sa att den va rätt dryg å typ inget hände och att dom bara tjöta hela filmen igenom.

iaf planer för idag framöver då, hmm ni kan nog gissa vem jag ska träffa. precis my baby D^^ vi ska på stan och shoppa och sen ska vi nog fika med hans vän och hans fru^^ =P

D ska försöka hitta ett par byxor och jag ska köpa leggings och en klänning tills imorn, för imorn är de ju ingen vanlig dag, för det är min födelsesdag=D=D så alla som läser får komma och festa med oss på Allstar imorn de lärbli röjj^^ jag blir ju trots allt 20 ;)

Vad gjorde ni när ni fyllde 20? om ni har de då ;)


kram på er^^



bjuder på en bild på snyggpao som gav mig en jättefin present =D=D

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra söndag? (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0