Fredagsmys=D=D<3

hihi snacka om att jag gick å la mig med ett stort leende igår kväll =D

idag var de planerad bowling som gäller, ska bli så kul. men först ska min D komma hit och mysa lite sen hämtar vi rebecka å antar att hans nisse skulle vara med hehe så ska vi dra å fika sen bär det av till lilla tuna för lite klotkastning =D längtar så fruktansvärt mycket, varje minut med dig är bäst =D


ja jag har gått och blivit lite kär haha då vet ni det =D

as long as i get there ill be there/ Michael j. Fox


kärlek till er alla (K)

Kommentarer
Postat av: katrin

jag är så glad för dig syster min.! puss på dig. så sysns vi om en månad.

2009-11-20 @ 15:51:32
URL: http://kristalll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0