Lördag, *gäsp*

godmorgon säger jag verkligen hehe, klockan är bara barnet och jag önskar jag kunde ligga å sova nu haha, men ska faktiskt iväg och jobba lite idag, å skrapa ihop några slantar tihi

jag rebecka nisse å D var och bowlade igår och fy fasiken vad det var roligt hehe, rebecka tog kort så några bilder kan jag nog lägga upp om jag får några:P men lovar inget hehe
och ni kan ju bara gissa vem som vann de hela haha ja juste ME!! haha stackars D kom sist han var inte så duktig som han trodde sa han, men de kan ju ha mkt med att han bara ville skruva klotet hela tiden, hade han kastat rakt hade han nog ägt  ^^

idag efter jobbet blir de väl mest chill^^ rebecka kommer nog hit så drar vi allstars en sväng tror jag, D å hans vänner ska se hockeyn vilket jag åxå velat se, men de går ju inte för den börjar fyra och jag slutar jobbet fem, men vi ska möta upp dom efter på allstars så de blir lugnt^^

nu måste jag borsta håret typ å springa till bussen, men ni får ha en underbar dag alla som läser =D (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0