Lördag!

ja hej lovade visst ett litet inlägg igår när jag var som tröttast haha farligt att gå in på bloggen när man är trött lovar saker man inte vet om man kan hålla, men nu kunde jag ju som tur var det tihi


såg verkligen framemot en lugnt eftermiddag igår att bara chiilla å gå på stan me julius men icke efter jag slutat jobba vid tolv fick jag börja jobba på ett annat ställe vid tre :P så de blev bara en liten sväng på stan med henne^^ men jag ska absolut inte klaga har ju knappt fått jobba på så länge så jag tackar för varje tillfälle =) behöver pengar till isommar/höst^^

snart fyller jag år med! hela 20 blir jag hehe har funderat lite om vad jag vill göra on the big day men har faktiskt ingen aning! något förslag någon? party tror jag de blir iaf, och alla jag känner är välkomna, fan även ni jag inte känner why not the more the marrier right ;)


aja nu ska jag gå se tv eller rulla tummarna eller nått annat oroligt =) ha de bra^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0