Måndag =)=)

okej jag är typ mega lycklig å mega nervös på samma gång haha!

om 30 min ska jag till dr.läkare och ska få veta det jag väntat på sen jag fick bröst typ! omg hur ska jag ta mig till. hoppas hoppas hoppas, å snälla söta underbara lilla rakel (som är längre än mig xD) ska följa med mig, visst är hon sååå snäll^^

sen är jag lycklig för min superstressade lördag blev sååå bra, massa mys å nya vänner samt superkul time med de nygamla^^

älskar kvällar där bara allt går rätt tihi =)

nu ska jag gå borsta tänderna för att sen snart börja vandra mot stadsvikens vårdcentral^^ ojojoj nervis ^^ kommer typ skaka därinne sen strax innan det är min tur hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0