Onsdag!

hej alla små söta^^

idag har jag faktiskt saker planerat =D

tänka sig haha idag ska jag städa mitt rum å badrummet, undra hur de kommer gå haha men mitt rum är nästan klart, ska bara dammtorka damsuga å skura^^ haha sen hade jag tänkt slänga i en maskin tvätt har rätt mkt att tvätta^^

sen hade jag tänkt gå till stan å kolla efter en present till sötosyster, var å kolla i en affär igår men de fanns inte riktigt som jag ville ha de så jag ska gå kolla i en annan affär å hoppas jag hittar de jag söker^^

tänkte även köpa hårfärg idag, vill ju vara brunett haha intetyp rödhårig:P plus att de börjar ljusna lite så de e nästan orange på vissa ställen blööö ;P

jag har typ inga bilder att visa heller, är för dålig på att ta kort och lägga in dom tihi

men nu ska jag gå skära upp lite mer melon å äta de e ju så gott ^^


kramar på er ^^

Kommentarer
Postat av: pauline

mörk rödbrun är en snygg färg so skulle passa dig, garniers märke tror jag

2009-11-05 @ 12:13:55
URL: http://paulinesofialovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0