Söndag =D magnus ägde^^

hej alla =D

idag har jag varit å sett magnus betnér och han var så sjukt bra, höll som tråden hela tiden och drog sjukt goa skämt, skratta hela tiden och har fruktansvärt ont i magen! om ni inte sett han live kan jag verlkigen rekomendera det när han kommer till er stad för han är sjukt bäst^^




vaknade idag jämte baby idag, å fy de måste va olagligt att vara sådär mysig =P så bäst är han, vi var ju på fest igår med hans kompisar och var lite nervis kan jag säga, fan va dumt av mig för alla var verkligen sjukt härliga, hade mega kul igår, skulle dratt allstar men jag å Baby D åkte hem till honom istället, och slockna typ sen.


ska upp och jobba imorn på ToysRus så jag måste gå och lägga mig snart, men hoppas ni har en bra dag =D puss på er

en bild från bowlingen kan ni få åxå^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0