söndags mys =D

hej alla =D

igår var det ju min födelsesdag och jag hade så sjukt roligt

jobbade till klockan fem så åkte dirr hem å knäckte en cider =D sen duscha gjorde mig klar och bara njöt tjejerna kom först och dom var rebecka sara och julia =D sen åt vi lite tårta och då droppade även pojkarna in =D och dom var Baby D emil och nisse^^ efter tårtan var det dax att börja röra sig för att vi hade bokat bord vid åtta och den började närma sig det^^ vi gick eller ah typ halvsprang(fan va killarna gick fort :P) och tog ut pengar sen gick vi till allstar där vi fick ett bord och beställde mat och mera dricka =D jag beställde revbensspjäll och gud va gott de va elelr ah de lilla av köttet som fanns på ^^ vi satt på samma plats hela kvällen typ men vi hade sjukt kul =D eller jag iaf men tror att de andra med hade roligt, sen när de började bli för mycket så sa jag detta till min käre pojkvänn för jag brukar vara bra på hålla koll på hur mkt jag dricker, men nej vad gör han då, springer å köper en ny cider på cider, kuuuul haha så jag blev rätt bra rund under fötterna så när vi skulle så somnade jag på bussen och däcka rätt fort när vi kom hem till baby =D


jag tycker det var en supermysig födelsesdag och tackar alla som var med och gjorde den det^^ hade superduper skoj =D

bilder på kvällen och saker jag fick kommer nog senare^^

nu är jag trött och seg så nu ska jag sova tänkte jag så puss på er =D

Kommentarer
Postat av: emma

grattis i efterskott ;) vad sysslar du med idag?

Postat av: emma

najs (: vad jobbar du med snygging? jag har en tråkig städdag idag bara

Postat av: angelica

Jag saknar dig din fis! Härligt att du fick en bra 20års dag :D

2009-11-30 @ 19:03:16
URL: http://inevercry.blogg.se/
Postat av: emma

det låter ju skitbra (: jag ska antagligen också börja jobba på något boende nu snart, vilket är bra då jag är fattig haha. vad gör du idag missy?

Postat av: Qb

HEJ BABE

2009-12-02 @ 11:25:28
URL: http://angelacaroline.blogg.se/
Postat av: Qb

blubb

2009-12-03 @ 16:07:19
URL: http://angelacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0