this is me!

jag är en fruktansvärt tråkig människa, jag har ingen hobby, inga riktiga intressen, gör som inget speciellt för att fördriva dagarna!

önskar jag vore spontan och rolig och sådär utgående som alla bara älskar att hänga med, men äsch jag tycker då fan om mig iaf! det är då viktigt, skiter i vad andra tycker å tänker haha


nu ska man inte tänka negativt, för när botten är nådd så kan de fan bara gå uppför! vilket jag verkligen hoppas att de kommer göra nu,

fick ett samtal idag av en väldigt snäll å trevlig magnus^^ han sa att jag skulle komma på arbetsintervju med honom på tisdag vilket jag gärna gör^^ hoppas hoppas hoppas^^


sen på måndag ska jag ju till läkaren angående mina bröst vilket jag åxå hoppas går positivt, jag vill jag vill jag vill =D=D

jag har faktiskt fått jobba en del nu =D super glad över de, ska jobba lördag med å kanske nästa helg, vilket innebär massa pengar^^ tihi vi gillar pengar eller hur ;);)

nu ska jag se scrubs å sen ska jag nana^^ puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0