Tisdag =D

idag är jag ledig =D känns riktigt skönt då jobbet igår var riktigt tungt, och varmt, vi ska ha på oss tjocktröjor och tomteluva, sen springer man fram och tillbax i hela butiken, tror ni man är nå fräch sen eller, haha nej

Efter jobbet kom D och hämtade mig så åkte vi till mig, han var på skithumör när jag satte mig i bilen för att hans jobbarkompis var ett mongo sa han haha vi åkte till mig för att jag ville duscha och äta, sen for vi till honom och såg på tv och bara njöt av varandras sällskap^^

idag får vi se vad denna dag har att bjuda på^^ funderar på om jag ska springa ner å se om tvättstugan är ledig från tolv så jag kan tvätta, eller om jag ska ta och åka till rebecka, vi får se helt enkelt^^ kan ju uppdatera ikväll och så får vi se^^ tänkte bjuda på en pussbild på mig och baby tihi


=D

bilden är från i lördags =D tihi  kram å puss på er alla =D

Kommentarer
Postat av: pauline

woohoo, söt bild jue!

Nu har jag ännu mer orsak till att åka upp och hälsa på dig, måste träffa din pajk!

2009-11-24 @ 17:39:33
URL: http://paulinesofialovisa.blogg.se/
Postat av: Annie

Åh har du pojkvän, VA KUL!!!! Grattis :D

2009-11-24 @ 20:12:53
URL: http://hallonflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0