Torsdag <3 mig^^

haha här gick jag å trodde att jag inte skulle få ett jobb på ToysRus, men så ringde dom imorse å sa att en plats var till mig =D fatta ni hur glad jag blev eller =D stod å hoppa typ när chefen å jag hade lagt på, så jäkla skönt att ha jobb över jul =D

var då på intro hos dom idag och fick mitt schema, var hur gött som helst var där i två timmar å sen få betalt för de:P kunde de mesta dom hade att säga, dels för att jag gick handel och dels för att jag praktiserat på BR leksaker som är systerbolag med ToysRus, så de va skönt =D


efter jobbet kom D å hämta mig så for vi till max å käka sen drog vi till han å såg Life of Brian, sjukt go film =)

efter mycket skratt och mys så körde han hem mig, så nu sitter jag här å har jätte ont i min belly vilket inte är lika kul, men vad gör de när jag ska få se magnus betnér på söndag tihi^^


nu ska jag se lite tv puss på er =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0