Torsdag <3

hej alla glada=)

tror jag sumpade de där jobbet på ToysRus eller nått haha, dom skulle ju ha ringt igår, men så ringde lots(mitt gamla sommarjobb) och ville att jag skulle hoppa in där, vilket jag gör ibland, så me visst sa jag, kan ju inte bara sitta hemma hela dagen å vänta på att telen ska ringa, lika bra att tjäna lite pengar =P åker till jobbet och dom ringer ju hem, så mamma ger han så vänligt mitt mobilnummer, men tror ni han ringde eller? nej för min telefon vill tydligen inte ta emot vilket samtal som helst, så mamma provade att ringa men nej upptaget, jaha tänkte jag och kollade upp numret till ToysRus i luleå, ringer och frågar efter Magnus han jag hade intervjun med, men nope! han har åkt hem för dagen, jahaa suck så de var den chansen.

men även om jag missade en chans att jobba som en slav från 1800 och tjäna massa bra pengar så är jag inte speciellt ledsen, visst hade de suttit fint med en feting lön i jan men har en sån go känsla inom mig som säger att allt ordnar sig =D att allt löser sig tillslut =D


nu längtar jag till helgen mer än allt annat^^ kanske jobbar lördag och helgdagar är bäst för de ger bra me pengar =D sen på söndag ska jag se Magnus Betnér, och jag kan knappt vänta! längtar så tihi^^

inte nog med det är han riktigt snygg också^^


här får ni en bild å njuta av tihi ;)


tihi puss på er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0