Underbara Torsdag=D

okej nu ska jag vänja av mig allt detta tråkiga hehe hoho hihi även jag tycker att det är störande att läsa, så nu ska vi försöka få bort de okej^^

vaknade idag och trodde det var en massa folk hemma men icke var helt tomt i längeheten, D ringde och ville prata lite på sin rast men jag fatta som inte grejen med att jag tyckte det lät som folk hemma så jag lär ju inte varit den roligaste att prata med =P

idag funderar jag på om jag ska springa och köpa dom där leggingsen jag varit sugen på ett tag, vill ju ha på mig dom på lördag^^ då fyller faktiskt jag år, blir hela 20 =D

man kanske skulle ta och tvätta för det har man inte gjort på en hel vecka, så kanske slänger i en maskin, men först ska jag äta frukost och bara njuta av att vara ledig =D


puss på er en massa =D



vi är faktiskt kära! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0