we love halloween ^^

okej kan nån hjälpa mig kirra bloggen? hur svårt kan de va att då en svart vit blogg? gosh!


min helg var kickass iaf^^ fredagen var de fest på Bnäset sen utgång på cleo, förfesten rocka som fan mkt gött folk bra stämning å lagom me alkohol för de flesta^^ vissa däremot fick lite för mkt, men de säger vi inget om va ;) tihi
iaf vi drog sen till cleo som jag redan tyckte illa om för jag blev av me lite utav mina tänder sist jag var där haha
men vi for dit ändå för alla är inte 89or, inte allt för go musik så jag satt mest med emil å prata med han, plus att jag dansar typ aldrig ändå så haha, de va trevligt sen stack vi till Max, usch va jag inte gillar deras hamburgare, plus att rebeckas spott gjorde ju inte hamurgaren mer delicius haha gick iag sen hem

lördagen var ändå bäst^^ satt bakis med rakel å jesper vi hade varsitt täcke i soffan å sog tv, beställde hem pizza såg en massa goa (läs skitkassa så dom blev bra) filmer, å bara mös, sen tvinga jag dom åka å köpa candy åt oss^^ tyvärr gick jeppes bil sönder stackare

iaf så jävla go helg iaf^^ mycket mys tihi

Kommentarer
Postat av: katrin

ååhh jag önskar att jag också va där..

2009-11-03 @ 10:56:52
URL: http://kristalll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0