<3 my Hair!

hej alla glada och söta och fula ifall det finns nån sån stackare med haha!

igårkväll/natt ville jag verkligen ha internet till datorn i mitt rum så jag var busig nog att sno sladden från mammas laptop i vardagsrummet drog den runt hela lägenheten å rätt in i mitt rum så nu har jag internett =D men de betyder att idag så måste jag spika fast sladden mot väggen å försöka göra den osynlig ja GLHF till mig dåva haha

sen har jag ett till uppdag att göra idag å det är att flytta ur min resväska haha jag har inte rikigt haft tummen ur att plocka upp allt ur den än så jag lever i den ännu tihi busigt av mig


ja juste igår flippa jag ännu mer haha för när jag å systeryster Rakel var på stan blev jag sjukt sugen på färja håret så jag köpte underfär å överfärg mohaha

för er som inte fattar så hade jag väldigt blekt hår och om man bara färgar så finns de risk att man kan få en grönliknande färg i huvvet å de vill jag inte ha
så jag började med att sätta i den röda färgen(jag vet RÖTT?!?!?!) å fönade håret tort me färgen i precis som frisören sa, så jag såg ut som ett litet emo några minuter igår mohaha
sen började jag blanda den bruna färgen men den va ju röd=S så sätter jag i färgen så väntar jag 20 min som de står att man ska göra sen duschar jag å fönar håret

jo men tja jag har rödbrunt hår haha, snacka om att denna blondin aldrig kan bli de igen haha

men jag är supernöjd i love it å alla säger att den passar mig jätte bra

ni får se en bild sen när jag tagit en bättre bild för dom jag tog igår var jättesunk haha


nu ska jag gå äta å mysa med mamma i soffan innan hon åker till jobbet


Puss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0