Me (L) Norrland xDxDxD

det fanney har gjort sen hon kom hem till norrnland:
Varit på arbetsförmedlingen
Varit hos BC nån dag å mobbat vulpen
Ätit mammas och majlis goda mat!!!
Myst med missen
plockat fram vår stationära dator in till mitt rum


haha ja de känns inte som jag är så effektiv jag gör ju inget på dagarna haha, men på fredag ska jag till arbetsförmedlingen igen å gå på nått möte, så innan de måste jag skaffa fram mina betyg och ringa min oldie chef och me om nått papper från dom mohaha


idag ska jag väl inte göra så mkt mer kanske, eller kanske dra stan en sväng om nån trevlig själ vill följa hehe och imorn kanske jag ska fika med sofie de ska bli kul


men nu ska denna snygga själ hoppa in i duschen och sova mohaha


en bild kan ni få ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0