We <3 Beer!

tja alla mjau! hihi

var hos sofie i onsdags till igår det var allt bra mysigt, hehe såg film och åt lite gott, vi såg slumdog millioner gud va bra den var hehe lätt värd å se

sen när jag kommer hem igår så sitter min syster å hennes man i soffan och ser allmänt döda ut å så frågar dom om jag vill me ut å äta thaimat å de e väl klart att man vill, så vi gick till baan thai och åt mumma säger jag hehe
rakel å jesper var allmänt flummiga så dom kunde inte riktigt bete sig där inne så vi gick till Hemma kväll å hyrde film

vad sen blev av filmtittandet vet jag inte för dom skulle säga till närfilmen skulle ses men de blev inte av konstigt nog haha

idag ska jag iaf till arbetsförmedlingen och gå på nån basinformation, INTE taggad haha

sen ska jag åka å mysa med min kvinna rebecka hihi^^

nu ska jag gå äta för magen skriker tom hehe




mjau ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0