we<3 bois!

Galen kväll igår! kan man ju lugnt säga
synd att inte emil och martin kom in dock

börjar me å sitta å tråka inte riktigt veta vart jag ska ta vägen denna lördag hehe så ser jag att flubb är inne på fejjan så jag kollar me han, men visst bara att komma, så tar bussen till bergnäset och sätter mig me killarna, en kille blev gde glad att de kom en tjej haha

sitter mest å pratar me emil my hero hehe sen åker vi till allstar, å jävlar vilken köö de va haha kallt å jobbigt jag å flubb stod typ å hoppa för vi var så kissenödiga haha, sen går vi in jag köper en cider å jebb köper omöjliga shots, stackars bartender var helt förvirrad =P

sen fick vi bord så vi satt där å prata å sjöng å drack, sen får dom för sig att köpa en flaska skumpa å de va gott =D

sen dax att tralla sig hemmåt, Riktigt skoj var de, lätt att de ska ske igen^^

tog inte många bilder eller ah tog bara en bild haha så den ska ni få trotts att den e lite dålig^^



gott vare^, jag flubb å jebb skålar^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0