We<3BUNNEYUNTBC!

hejhejehej hej

okej jag har tråkigt:P nyss kommit hem från BC och nu tar jag de allmänt lugnt för jag är mätt å belåten^^ mihi

igår spela vi mest tvspel såt tv å satt å chilla vi datorn^^ var en hellugn kväll^^

idag har jag inga planer mer än att försöka få tag på mina gamla chefer så dom kan ge mig nått papper jag måste ha me mig till min handläggare på fredag:P sen måste jag egentligen ha me mina betyg, men de e pinsamt =P inte jätte stolt över dom om man säger så tihi

ska även kolla vad min kära lillsiss ska göra idag, hon kanske vill leka med mig tihi hoppas^^


jag fick en snygging bild skickad till mig igår mjau från vem å hur den ser ut får ni inte veta mohaha^^


nu ska jag gå göra nått annat lite mer vettigt tihi puss på er^^

Kommentarer
Postat av: pauline

2009-10-22 @ 18:38:56
URL: http://pauli
Postat av: pauline

jag vill faktiskt se din nya hårfärg!

2009-10-22 @ 18:39:40
URL: http://paulinesofialovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0