we<3Comedy

hej omg de funkade fan att få några extra läsare genom att publicera på facebook:P kanske borde göra de oftare för att lura hit er till min tråkiga blogg mohaha ;)

vaknade av att mamma storma in i mitt rum arg för att jag fortfarande låg å sov när jag borde varit uppe med tuppen och söka jobb haha, tydligen fattas det folk där jag jobbade i somras så jag måste försöka få tag på nån snubbe på viksamordningen så jag kan bli inskriven igen så jag få hoppa in hos dom vid behov mohaha sneaky sneaky ;) bra att ha en mamma till spion som går dit å kollar läget ibland mohaha

Idag ja vad är planen? vänta på plättarna först mohaha rakel in das kitchen igen mjau va gott =D

sen ska jag försöka få träffat min bror som aldrig har tid längre =( han dissar mig hela tiden dendumme fan haha

ne vad ska man göra me sig själv, ge mig ett jobb och jag är glad =D tihi


puss på skinkan alla ;)




haha bjuder på denna, jag i BCs peruk ^^

Kommentarer
Postat av: Pauline

hahaha, snyggt som fan där!

2009-10-25 @ 16:42:20
URL: http://paulinesofialovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0