Åka tååg =D

hej hej alla få xD älskar att ingen läser min blogg typ, är så kul =P jag skriver ju bara för att göra nått, därför min blogg är så tråkig, men snaaaart kommer en ny design som är något snyggare än denna haha, anyway jag åker till andra sidan sverige idag, och stannar september ut, som jag sa till Majlis idag jag åker hem på nästa lönen haha

jag har ju skaffat en ny mobil för inte så länge sen, så tänkte jag skulle prova mobilblogga när jag sitter på tåget sen, får se om de kommer fram nått tihi


nu ska jag packa ner de sista jag ska ha med mig, puss sålänge^^




Puss från Bunney!

Kommentarer
Postat av: Pauline

luuuuv ya

2009-09-08 @ 20:53:50
URL: http://paulinesofialovisa.blogg.se/
Postat av: Annie

Jag sa det till Pao att det hade vart kul om vi alla kunde ta en svängom på stars nu när du är hemma :D Vad säger du?

2009-09-09 @ 22:11:42
URL: http://hallonflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0