En liten sak jag älskar =)

det har nog inte undgått nån att hösten är här! så jag tänkte berätta för er som läser hur mycket jag älskar hösten och varför! tihi okej jag älskar hösten då va de sagt höhö

men varöfr jag gillar hösten jo för att allt förändras och alla härliga färger kommer fram, hösten representerar ju förändring det gör ju våren med, men i detta nu gillar jag nog hösten mer än våren hehe

det bästa med hösten är nog när de börjar bli lite kallt, man klär på sig mössa vantar å en halsduk går ut i den underbart friska luften å tar ett djupt andetag, det finns nog inget bättre än det, känna den friska kalla luften ner till lungorna, damn vad jag älskar det!

så jag är inte helt hatisk av mig mjau^^

 

Puss från en kärleksfull Bunney


Kommentarer
Postat av: Annie

Och löven, alla vackra löven, jag blir helt salig när jag ser ett träd med klara röda löv :D

2009-09-24 @ 23:24:19
URL: http://hallonflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0