Galen Man!

TJÖÖÖÖÖT ;)

ah va men angelica igår det var superkul, vi gick på stan fika lite gott å hade det almänt trevligt, snacka en massa skit å minnen de va så fruktansvärt skojsigt å det ska göras om innan jag åker hem lätt asså^^

idag var jag i gbg med min syster en heldag de va superkul de me, vi skulle dratt lissan ju men de e ju stängt på veckodagarna nu när ingen har semester å skolan har börjat så de e bara öppet fre,lör&sön trååååk!

iaf så vi gick på stan å myste och hade almänt kul tihi, sen vid tre kom min L och joinade oss en sväng kul
han var ju så söt när han berätta för Katrin att han skulle på dejt med en kille på lördag, han berätta en massa sen bara men asså jag är inte bög det är inte de å så flyger han in i tankarna å blir tyst å säger fast jag skulle gärna vilja vara det, men har det inte i generna, fatta att vi skratta så jäkla söt är du babe ;)

nu ligger jag här i min stora sköna säng å har sällskap av en uppmärksamhets galen fluga som inte klarar av att vara i ett rum ensam förlänge, å dör gör den ju inte, slagit den typ fyra fem gånger blööö haha


nu ska jag kolla lite bloggar sen ska jag sova tjotihejti (K) från Bunney




bjuder på en fulsöt bild med ;)

Kommentarer
Postat av: Annie

Faan vad jobbigt det är att läsa när du inte sätter punkt. :P hahaha.....

2009-09-21 @ 21:27:01
URL: http://hallonflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0