Grattis Rakel!

hellu alla!

igår hade min lillasyster 17 års fest här hemma å alla skulle klä ut sig, de va kul å se hur alla var utklädda:p de blev lite lekar åså typ som lag charader åså hehe. jag hamnade i samma lag som jesper rakels kille å vi flummade som fan me sakerna andra laget skulle göra de va kul haha sen när de började tröttnade vi lite äldre rätt fort haha:P bästa kometaren igår var ju från jesper ändå haha NEEJ det är fel! jag kysser ju en sköldpadda!

Rakel var utklädd till leonardo i turtles haha jag var en prinsessa jesper var spiderman och petter var en björnbuse haha, vi var lätt sötast^^ men rakel eller jesper måste ju ha vunnit kostym tävlingen för deras dräkter var fan köpta på toysrus haha, jag å petter stannade inte hela kvällen för vi blidde trötta

idag firade vi rakel med familjen vi gick på bio och sen åt vi på asian kitchen total mys vare^^ filmen var ju tyvärr inte mycket att hurra för men mamma var klockren när hon fatta vilken film de var! hehe


nu har det börjat en film på sexan så tänkte lägga mig å se den =)

 

Puss på er från en relativt glad Bunney!


Kommentarer
Postat av: sofie

så, petter? ;)

2009-09-05 @ 23:01:03
URL: http://powerage.blogg.se/
Postat av: sofie

nä har inte hört nå om han bara ;D

2009-09-06 @ 17:14:04
URL: http://powerage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0