I love Wonder Woman!

hej alla, ja idag var jag i gbg med lilla sofie det var mysigt, vi börja med att äta för vi var båda mega hungriga hehe sen stack vi å kolla lite kläder i olika affärer^^ sofie köpte lite smink en kofta å lite till och jag blev kär i ännu en wonderwoman tshirt! mega snygg, som den andra jag har hehe

imorn så blir de upp tidigt å dra till optikern och beställa glasögon, de va fan på tiden tycker jag hehe, tror de blir ginatricot bågarna fast svarta i love!

sen in till stan med pao hoppas jag, ska iaf möta upp mini så vill jag kolla om nån tatuerare har dropin så jag kan gadda mig hehe, men jag brukar ha sån otur med sånt så vi får la se;)

juste det blir ingen uddevalla i helgen för han hade en jääääääätte lång lista med saker att göra, typiskt eller hur hehe så det blir borås båda dagarna mjau utgång på trädgårn vilka kommer? hehe


nu ska jag kolla lite film med pappa sen ska jag sova Puss på er / Bunney ^^

Kommentarer
Postat av: angelica

Sööööööööötnos :) har du åkt hem? WHERE THE FUCK ARE YOU?

2009-09-29 @ 21:30:37
URL: http://inevercry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0