I<3Liseberg!

hej hej Bloggen!

idag har varit en riktigt slappdag, bara chillat, blir ju fan inte av med huvudvärken kuuul klart nej, så jag har bytt till glasögon nu och hoppas på att det ska hjälpa!

på torsdag ska jag och min storasyster Katrin dra oss till liseberg =D trodde inte jag kunde åka iår men det kan jag woohoo =D=D ska bli så kul längtar som fan tihi sen på fredag fyller underbaringen Lars 20 så grattis till dig då, vi får hitta på massa kul

ännu mer goda nyheter är ju att pappa kommer hem nästa vecka den 21 eller 22 =D så jag hinner träffa honom innan jag åker igen woho

 

nu ska jag fortsätta kolla runt på internet tänkte bara skriva lite ;)

 

Puss från Bunney


Kommentarer
Postat av: angelica

FAAAAANNEY! Uppdatera bloggen ;)

2009-09-17 @ 14:23:12
URL: http://inevercry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0