Im boring!

jag är inte på jätte mycket blogg humör nu dessa regniga dagar faktiskt, är på lite depp/mys humör vill helst bara ligga å kramas =)

idag kom iaf min bror hit å vi låg i min säng å snacka å myste lite (inget sånt nej, bara kramar hallå han är min "bror") iaf sen sa jag att jag ville ha spotify på min nya dator å swosh så var han ur sängen å vid datorn å wips så hade jag det, utan reklam med ;) helt gratis, har inte jag typ världens bästa bror eller vad?

iaf här har ni en låt som passar mitt humör just nu!



kärlek från Bunney!

Kommentarer
Postat av: Pauline

Haha har du gått och blivit deppig?

2009-09-02 @ 18:25:01
URL: http://paulinesofialovisa.blogg.se/
Postat av: Pauline

Jasså på så vis. Men well, i know you better than anyone else i think. Du får hitta nåt att trösta dig med, en stor och mysig hösttröja kanske? :)

2009-09-02 @ 21:32:25
URL: http://paulinesofialovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0