love is in the air!

jag har inte så mycket att skriva egentligen tänkte egentligen bara göra det för att haha

idag har jag tvättat å varit duktig, men ska man resa måste man ju ha rena kläder, fåår packa allt imorn innan jag drar till p så om man råkar somna där så behöver jag inte stressa på tisdag:P eller ah jag åker ju halv fem så jag har gott om tid på mig men ändå^^

för er som undrar är vi inte ihop, vi bara myser!

idag har varit en sån softish dag för hela familjen haha alla har gått i pyjamas hela dagen å myst eheh


vill även säga grattis till rakel å jesper som insett att dom älskar varann å sagt de till varann så himla gulligt^^

slänger upp den ända bild jag har på dom hehe så himla söta är dom




mätta å belåtna på bilden tihi


nu ska jag fortsätta se fist of zen så vi får höras Pussar från Bunney!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä det var ju som ett tag sen sist, men har inte varit i Lule heller så :p

2009-09-07 @ 19:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0