My weekend ;)

jadu vad ska man säga om fredagens kalas haha

började med att jag å sofie hamnade i slottskogen och drack öl å vina hehe det var lite mysigt på sitt sätt hehe
sen drog vi till ches dra öl umgicks me massa folk like the good old days hun ;) sen kom hennes ragg å jag tänkte vart sjuton är lasseman de va lixom skumt hur sega dom va haha men vid tolv kom han å co och sofie åkte hem för hon skulle jobba. så jag satt me dom resten av kvällen chilla blev dock jävlligt trött sen så va typ halvgrinig sry ;)

sen tog jag spårvagnen till centralen för att ta bussen från nisseT.
på bussen hittade jag den roligaste filuren på länge vid namn Fredrik, vi satt å prata hela hemresan eller mest citerade jim carry som alla mina vänner vet att jag älskar att göra han är beest^^ så vi kom bra överens sen var vi framme i skene å vi bestämde oss för att se ace ventura men den hade han tydligen lånat ut så de blev goastbusters men båda somna innan filmen kommit igång haha så kul

sen vill jag bara säga tack för sällskapet hem igår och för denna halvdag vi spendera ihop det var väldans kul trotts att båda var bakis å mega trötta tihi^^


Min helg hörrni för idag har jag icke gjort mer än sett film å städat och snart ska jag sussa kudde tihi pappa kommer ju hem på måndag så de blir att städa klart imorn och tvätta tror ajg minsan hehe


Pussåkram från Banney


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0