dansa med mig snygging!

hej alla

var på riktigt menshumör när jag var på jobbet idag, fanns så otroligt många brat barn som tror att dom kan göra allt bara för att dom går i skola och kan bete sig hur som helst mot en lokalvårdare men icke jag sa allt till dom på ett lugnt och sansatt sett trotts att jag kokade inom mig! uscha va jag inte tror att dom kommer komma långt i livet.

men en som kommer göra det är ju en liten kille som går i ettan på skolan som läser nians matte nivå, puh va svårt =P

när majlis kör hem mig så ser vi att det står brandbil polisbilar bambulanser överallt precis bredvid vårat hus så jag blir helt chockat, har tydligen brunnit som fan där, får väl läsa om det i nsd imorn på fikarasten.

när jag väl kommer hemhem så är jag helt uppe i varv och vill göra nått så jag drar med mig mamma till storheden för att shoppa mat på ica maxi =D

mamma frågar vad vi ska äta så jag säger att jag är sjukt sugen på att grilla då det är underbart väder ute och det håller hon med om, så hittar vi mega billig kalv entrecote(nej vet ej hur man stavar!;)) så de vill vi grilla mums, men för att jag är så smart som jag är så tycker mamma att eftersom jag kom på maten får jag rensa gallret i grillen som legat och ruttnat hela vintern ööhm mums typ inte, usch vilket straff tänker jag när jag går och hämtar grillen, här tänker då jag aldrig komma på mat förslag igen hehe icke det får andra göra om man måste göra nått sånt äckligt ;)


jag hoppas att morgon dagens jobb kommer gå lite bättre då jag inte kommer orka bråka med barnen(ock praktikanten) så vi hoppas på en superlugn onsdag eller hur =D


btw innan vi lägger på vad tycker ni om min nya design? snygg va, lätt bättre än den före, min underbara älskade syster fixa den igår så =D

men nu måste jag lägga på för de luktar jätte gott maten mmmhmmmhmm =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0