MAAAT!

spännande hur statistiken går upp å ner=P men min blogg e tråkig å jag fattar inte att nån ens läser den, men de gör ni å jag är glad =P

usch börjar bli hungrig, inte ätit nått idag så får la traska ner å rota i familjen lundqvists kyl eller va tycker ni ;)

har typ inga bilder jag kan lägga upp för jag inte har en egen kamera och daniel han en apple dator så jag fattar inte hur lag lägger upp bilder från den det är sepe allt de så de ända jag kan bjuda på är en gammal bild


har typ inget mer att skriva tyvärr^^


Kommentarer
Postat av: pao

dä ä najs!

2010-04-01 @ 21:50:22
URL: http://paulinesofialovisa.blogg.se/
Postat av: Pao

Wiiie, visst är den? och det är bara så nostalgi med bilden i min header. Man kan nog trivas längre med ljusa färger också...

Du kan ju alltid kika, så får vi se om mor min hittar i stockholm eller så! Ahhh, måste ses. Inga planer på Mark? jag jobbar mycket i sommar.

2010-04-17 @ 10:44:30
URL: http://paulinesofialovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0