man måste ju älska sig själv!

jobbat och slitit till klockan halv två idag, riktigt skönt faktiskt, kom hem och chilla lite, sen satte jag mig vid datorn och kollade på lägenheter så satte sig mamma jämte och gjorde samma sak =P sen när jag inte hitta nått snyggt som jag ville ha så satte jag mig och sökte lite jobb, då började mamma med leta efter jobb åt mig, och hon pratade och pratade och pratade när jag försökte läsa, lite irriterande =P

sen blev vi båda less och bestämde oss för att gå på stan, så jag rakel mamma och jebban gick på stan och kolla lite grejor, jag köpte en liten tshirt och ett par kallingar till mannen min mihi

ja imorn är det fredag och inte vilken fredag som helst utan valborg! vad ska alla underbara göra?

jag ska med mannen min till sara och vi ska laga mat några stycken och sen ska vi leka lite lekar spela lite spel och bara ha en såndär mysig dag! låter inte det awesome? jag köpte tre helt olika vinflaskor så vi får se hur full jag blir, tänker nog inte ta med alla =P


jag har länge velat ha en sån här och ni ska bara veta hur mycket vad tycker ni mina kära läsare? svara gärna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0