my life be like ooohaahooh!

åh va skönt att vara hemma jobbat gärnet idag, la i femmans växel och bara körde på, så hann med allt som skulles på bra tid på ett nogrant sätt =D är nöjd, fick ju jobba hela förra veckan och jobbar måndag, tisdag, onsdag och torsdag denna veckan så de blir allt lite cash.
det är bra för jag behöver varje öre jag kan samla in, (jag menar de hitta en femtioöring på jobbet och tog den!)

igår var vi och titta på en lägenhet och vi var supersugna på den, fast de har vi ju varit på alla lägenheter vi har sett, denna var inte den snyggaste men den hade personlighet som bara skrek på mig och Bby D så vi ska lägga ett skambud på den och se vad som händer;)

för ett jäkla bra tag sen började jag läsa boken snabba cash och den är superbra, men jag är så otroligt seg på att läsa så jag har såklart inte kommit nån vart i den men den äger ändå, man lever sig verkligen in i boken och jag ser den verkligen som en film så när jag kommer se filmen vet jag redan nu att jag kommer tycka den är dålig då jag redan ha en film i mitt lilla huvud.
Att jag börjat läsa denna bok har resulterat till att även min äldre syster har börjat läsa den och att svrmor vill låna den när jag är klar så underbart, rekomendereae verkligen hela världen att läsa denna bok!



sen för att runda av måste jag bara tilllägga att våran katt tindrah ligger här i min säng jämte mig och sover, vilket är otroligt ovanligt då hon inte brukar hänga i min närhet av nån anledning, men idag har hon allt bestämmt sig för att mysa med mig, hon är så söt när hon bara ligger här och inte springer iväg och liknar en iller!


nu ska jag göra annt kul så ha de bra sålänge! puss

Kommentarer
Postat av: Pauline

Make my day, make my day Fanney, pleeeaaase!

2010-04-26 @ 17:06:35
URL: http://paulinesofialovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0