äsch jag ser inget!

hej alla!

nu sitter jag här nyduschad och ska snart trycka till mat!
ska jobba även denna helg och det känns riktigt segt då hela staden festas som bara den, och jag måste sitta på jobbet eller hemma i min skrubb, inte så rockigt inte! men medans ni bränner flera tusen kronor på denna underbara helg så tjänar jag det, lika bra att ni ger mig pengarna så stannar vi båda hemma ;)


ne usch jag är inte taggad för jobb denna lördagsmorgon, jobbar 12.15-22.15 lite drygt men de går.

känner att det inte finns mycket mer att skriva, förutom att jag längtar nått så djuriskt till mallorca, det är ju inte långt kvar nu, bara nån vecka, men var är min flygbiljett den borde ju komma snart tycker man, då jag fått ett mail på att dom mottagit min betalning ajsing asså

nej mat var det på schemat va=P puss på er!



haha lovely

Kommentarer
Postat av: sofia

hur gammal är vem, christina aguilera? :)

2010-08-07 @ 13:37:35
URL: http://audry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0