Gladast!

hej alla!

idag är det min sista dag på mitt jobb som är bokat så jag ska ta med mig nått smarrigt dit idag, det är faktiskt jennys sista dag med så vi ska fira lite lätt hihi^^

sen igår bokade jag mina biljetter hem till pappa, jag åker på tisdag inte måndag för allt var fullt måndag. så på tisdag sysns vi alla i södra som vill ses^^

åh underbara älskade^^ när jag håller på att skriva detta inlägg hör jag posten komma så jag rusar dit, och då har mina linser kommit, mitt körkortstillstånd som jag fick beställa om för jag tappat bort mitt, och mina flygbiljetter till och från mallorca har kommit =D=D=D underbart, fan va lycklig jag blev nu!! och ändå är det fredag den 13e xD


nu ska jag allt skutta glatt till badrummet och prova mina linser!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0