i want a dade made out of ninja robots!

vuxenpoäng till mig!! jag har precis varit på banken, tänkte bara lägga in pengarna jag fått tillbax, men så kommer jag på att det kanske är hög tid till att wait for it!! PENSIONSPARA!! haha jag lixom jag jobbar knappt, men ah så nu har jag säkrat min framtid lite mer iaf, jag ska vara rik när jag blir gammal så nu måste jag jobba hårt hehe. så en liten slant av min lön går in varje månad som sedan blir massa stora pengar som jag kommer leva glassigt på när jag är 65 xD

sen fick jag ett sms idag också att mina linser har blivit skickade så dom kommer antagligen imorgon Äntligen!! ska bli skönt att se nått igen.

har skickat efter mitt lemp igen då ajg tappa bort mitt andra, ska nämnligen pressa som fan för att få körkortet iår, ska gå intensivkurs sådeså!

vad ska jag mer skriva hmmhmm jo sista dagen på jobbet imorn wehoo! sen åker jag å systeryster till göteborg på måndag för att hälsa på sötaste lillkillen och hans superdupersöta mamma! även hans coola morfar<3

nu är det slut på det roliga! puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0