ja men jag är ju sån!

usch jobbiga dagar det varit det senaste, blä på det,

jag har jobbat så mycket och bråkat en del så har inte haft orken att lägga upp ett ordentligt inlägg.

men nu är jag här på bättre tankar och på bättre humör så det ska bli fint! idag ska jag slänga i en maskin tvätt och sen bege mig mot bergnäset och våldgästa min kärer vän jesper! han förtjänar det xD
vi får väl se vad vi hittar på, jag var som sugen på att dra stranden men det är typ 16+ och molnigt så det kommer inte på frågan. blir väl nån film eller nått annat mys

nu har jag bara två arbetsdagar kvar att jobba sen är jag fri haha vilken slav jag har varit uscha. men så nästa vecka nångång blir det antagligen att åka ner till pappa och syster och umgås lite med dom. speciellt lille leo =)

har väl inte så mycket mer att komma med=) ni får ha en bra dag^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0